Overstapservice van contract illustratie
// Overstappen

Overstapservice

Onze altijd blijvende gratis overstapservice en klantenservice, ontnemen u altijd alle rompslomp rond overstappen uit handen. Wij zorgen ervoor dat u tussentijds niet zonder internet, tv of telefonie komt te zitten.

Deze service geldt voor overstappen met de volgende providers: Budget, Caiway, DELTA, Freedom, KPN, Online, T-Mobile, Youfone en Ziggo.

Voor alle andere providers geldt dat u natuurlijk ook via Vergelijk provider snel kunt bestellen, maar dat u dan zelf uw huidige internet, tv of telefonieabonnement moet opzeggen. In de bevestiging die u van ons ontvangt na uw bestelling vindt u hiervoor duidelijke stap-voor-stap-instructies.

Hulp nodig? Laat het ons weten, wij helpen u graag.

 

// Overstappen

Persoonlijk overstap advies

Twijfelt u of het verstandig is om nu over te stappen naar een andere provider of heeft u andere vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice of  chatfunctie (rechts onderin), klantenservice of bereik ons per email op info@vergelijkprovidersnel.nl wij helpen u graag.

 

// Overstappen

1. Controleer uw huidige abonnement

Controleer wanneer uw huidige internet, tv of telefonie abonnement afloopt voordat u gaat overstappen. Als uw contact de minimale contractduur nog niet heeft afgelopen, dan kunt u tijdens uw bestelling aangeven dat u het nieuwe abonnement wilt laten ingaan op de laatste dag van uw huidige abonnement.

 

// Overstappen

2. Bestel uw nieuwe abonnement

Bestel via onze postcode checker en vergelijker het abonnement dat u heeft uitgekozen en geef in het bestelformulier aan wat uw huidige situatie is.

// Overstappen

3. Bevestigingsbrief nieuwe provider

Binnen enkele dagen ontvangt u een bevestigingsbrief of e-mail van de door u uitgekozen nieuwe provider. In deze brief staat onder andere de verwachte opleverdatum van uw nieuwe internet, tv of telefonie abonnement. Een totale overstap neemt doorgaans 30 dagen in beslag, aangezien rekening wordt gehouden met de opzegtermijn van uw huidige abonnement. Zo heeft u géén dubbele kosten.

 

// Overstappen

4. Opzegging huidige abonnement

Wanneer u overstapt van én naar Budget, Caiway, DELTA, Freedom, KPN, Online, T-Mobile, Youfone of Ziggo kan uw huidige abonnement door onze overstapservice automatisch worden opgezegd.
Heeft u op dit moment een internet, tv of telefoon abonnement bij een andere provider. Dan dient u het huidige abonnement zelf op te zeggen. Zeg dan pas op nadat u een bevestiging van uw nieuwe provider heeft ontvangen met daarin de opleverdatum. Zo weet u precies per welke datum u uw abonnement op kunt zeggen.

Let op: De overstapservice geldt niet voor losse televisiediensten zoals het standaard tv-abonnement van Ziggo, Digitenne of NLZIET, deze dient u altijd zelf op te zeggen. Alleen wanneer het tv-abonnement onderdeel uitmaakt van uw huidige internet-pakket wordt dit abonnement automatisch opgezegd.

 

// Overstappen

5. Installatie

Voordat het werkelijke overstappen plaatsvindt, ontvangt u het doe-het-zelf installatiepakket inclusief handleiding. Heeft u gekozen voor een monteur installatie? Dan wordt u zo snel mogelijk door de provider gebeld voor het inplannen van een installatie afspraak.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice of stuur ons een bericht in de chatfunctie(rechts onderin)