Een T-Mobile storing kan slecht uitkomen, vooral als u op dat moment afhankelijk bent van het internet. Gelukkig zijn er verschillende stappen die u kunt ondernemen om het probleem op te lossen. Wij zullen u enkele tips geven om eenT-Mobile storing snel op te lossen, zodat u weer kunt genieten van uw internet en televisie.
Controleer uw internetverbinding
Een internet storing kan vele oorzaken hebben, waaronder problemen met uw modem of router. Controleer daarom eerst uw internetverbinding en reset indien nodig uw modem. Dit doet u door de stekker van uw modem uit het stopcontact te halen en vervolgens na een minuut weer terug te plaatsen.
Controleer de UTP-kabel en de modem
Als u last heeft van een T-Mobile internet storing thuis, dan is het eerste wat u moet doen controleren of de UTP-kabel goed in de modem zit en in de juiste poort is gestoken. Als alles goed zit en u nog steeds geen verbinding hebt, haal dan de stekker van de modem uit het stopcontact. Wacht minimaal een minuut voordat u de stekker terugdoet in het stopcontact.
Bekijk de T-Mobile storingkaart
Als het probleem nog niet is opgelost, bekijk dan de storingen en werkzaamheden op de T-Mobile storingkaart. Dit kan u helpen om te bepalen of er een storing is in uw gebied.
Reset uw televisieontvanger
Als uw televisieontvanger niet goed functioneert, kunt u deze ook resetten. Vaak lost dit het probleem op. Dit doet u door naar het menu te gaan op uw afstandsbediening en de optie ‘resetten’ te selecteren. Wacht vervolgens een paar minuten voordat u de ontvanger weer aanzet.
Neem contact op met de T-Mobile klantenservice
Als de storing niet is opgelost na het uitvoeren van de bovenstaande stappen, kunt u contact opnemen met de T-Mobile klantenservice. Zij kunnen u helpen bij het oplossen van het probleem en kunnen u eventueel doorverwijzen naar een specialist.