Als u binnenkort gaat verhuizen en Freedom uw huidge internet, tv, telefoon provider is. Dan zijn er een aantal zaken waar u nog rekening mee moet houden om niet zonder de diensten van Freedom te komen zitten.
1. Controleer of u al vrij bent om over te stappen
Bekijk in uw contract of u al kan overstappen van uw huidige provider voor internet, tv, telefoon of telefonie. In uw afgesloten contract met kunt u deze datum terug vinden.
Kiest u om uw Freedom abonnement mee te nemen naar uw nieuwe adres? Dan kunt u uw huidige internet, tv, telefoon of telefonie abonnementen gewoon meeverhuizen. Bekijk wel eerst met onze vergelijker of Freedom zijn internet, tv en telefonie abonnementen wel leverbaar zijn op uw nieuwe adres.
Kiest u voor een nieuwe aansluiting bij een andere provider? Hier vindt u de levertijd van alle aanbieder in Nederland. Leveringen kunnen bij sommige providers wat langer duren, dus bestel uw internet en tv altijd optijd. U kunt de startdatum doorgeven aan onze klanten service na het bestellen van uw nieuwe abonnement. Als u nog niet contract vrij bent en u verhuist naar een adres waar de huidige provider niet kan leveren. Dan kan het contract ontbonden worden, en kunt u een andere provider uitzoeken.
2. Contractduur nog niet voorbij?
Zit u nog vast aan uw contract? Helaas kunt u dan meestal niet zomaar dit abonnement opzeggen. U heeft de volgende opties:
- Het huidige internet, tv, telefoon of telefonie abonnementen met Freedom afkopen en overstappen naar een andere provider.
- Verhuis het huidige internet en andere abonnementen van Freedom mee naar uw nieuwe adres. Mocht u ervoor kiezen om uw abonnementen mee te verhuizen, neem dan contact op met de klantenservice van Freedom zelf via deze pagina.
3. Denk nog is na over uw huidige gebruik en wensen
Kan en gaat u overstappen? Denk dan nog is na over u huidige gebruik internet, tv en telefoon gebruik. Misschien is het tijd sneller internet omdat u meer gebruik maakt van steamingdiensten. Of meer TV programma’s voor extra vermaak op de zondag.
Lees hier welke internetsnelheid u nodig bent voor uw huishouden.
Hulp nodig?
Neem contact op met onze klantenservice of stuur een bericht in de chatfunctie(rechts onderin) voor vragen over het afsluiten van een abonnement. Wij helpen u graag verder.